1:a Advent!

Tjo, då var adventspyntet uppe. Vi har satt upp en "julboll" (en glittrig boll med små lampor i, jättefin) i köket, sen ljusstake i vardagsrummet och en ljusstake var sönder. Det blir att åka till ÖB imorrn och köpa en ny=). Sen har jag satt upp julgardinerna oxå. Och katterna tycker att julsakslådan e jätteskojj=P


Igår
var jag, Johan, Jimmy och Angelica i Västerås och julshoppade. Jag hittade julbollen som vi har i köket och sen en julklapp till mamma=) Sen vart det en ny DVD-spelare från NetOnNet, måste ju dit och kolla nu när dom har öppnat=) 299kr och då ingick 5 stycken valfria filmer ur en låda=) Kanon. Just ja, jag köpte ju 22 nya fiskar till akvariet, det behövdes befolkas lite. 20st neontetror och
2st mollysar.


Idag har jag inte gjort så mycket. Försökte plugga data men det var så tråkigt så jag tappade koncentrationen. Jag städade istället och letade reda på var julsakerna var i förådet och tog upp dom. Fick inte pynta själv idag, Johan ville vara med och han var ju i garaget med Jimmy och mekade bil, så jag fick sitta hemma o vänta. Men nu är det gjort iaf=) Jag har oxå beställt min brors och Johans andra julklapp idag=)


Imorgon blir det skola och sen till ÖB, kanske plugga data eller ge blod om jag orkar. Har varit lite dåligt med det på sistone, men jag har inte orkat eller haft tid. Sen har dom ju stängt på torsdagar och fredagar nu=(. Jag som brukade gå på torsdagar.

Ha en trevlig första advent, och kom ihåg att SLÄCKA LJUSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0