PUH!!

NU klarade jag dataprovet excel databas:D 77% och man behövde ha 75%, nära nära. Ska väl plugga lite företegsekonomi innan den lektinen börjar kl 12,15. Sen ikväll ska Johan till skolan och då blir jag själv hemma så då ska jag nog plugga lite mera data, powerpoint. Se om jag kan koncentera mig. Måste ju bli klar med datan innan jul, och jag kommer ju att va borta veckan innan jul så då kan jag ju inte göra provet.

Imorgon ska jag jobba 10-23, hoppas att det blir mer drag den här fredagen än den förra = mera dricks
=)

Lördag ska vi gå på julmarknaden=) och sen bara umgås, själva eller med andra vet jag inte.

Söndag vet jag inte vad som händer. Kanske plugga till sista dataprovet, powerpoint.

Nää, njuta av rasten kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0