Tjo

Nu va det några dagar jag sen jag skrev här. Skrev sist i torsdags i skolan.


Fredags så jobbade jag till 23 sen hem och spelade lite kort och poker med Johan. Linus, Clara och Jimmy. Jag förlorade men det var kul ändå
=)


Igår så tittade jag Johan, mamma och pappa på ett hus i Tillinge. Huset var fint, mysrummet i källaren var ett jätteplus. Men det var ju oxå lite fuktskadat och sen för högt radonvärde=/. På kvällen vid 8 så samlades några i gänget och åt på fannakrogen, min pizza var inte så god. Alldeles för mycket ost. Sen efter det åkte vi till Linus och Clara för att vara med dom. När vi kom dit satt Linus och blev klippt av sin syster Sandra. Det slutade med att Johan och jag oxå klippte oss=) Så ny har jag lugg för första gången sen jag var 6 kanske. Ovanligt, och billigare en hos en vanlig frisör. Så nu får jag väl fixa till mig med smink o allt sen lägga upp en bild på min nya
look=P


Idag, Fars dag. Johan åkte med Jimmy och Linus för att hämta bildelar långt bort i Sverige. Så istället för att sitta själv hemma så åkte jag till pappa (men skulle ju ändå dit) och gav han present och åt mat. Sen innan jag åkte hem vid 19,15 så bytte jag och pappa en pytteliten lampa bakom fläktreglaget i min bil, så nu lyser det=) Är egentligen inget som är nödvändigt men ville göra det ändå
=)


Har besiktningstid på bilen i december, hoppas att den går igenom med blankt papper=P Jag tror inte det, men hoppas hoppas.


Imorgon blir det skolan, plugga lite data, mer vet jag inte. Kanske baka mina goda mockarutor som jag ska ha när jag fyller år=)


Vecka 46
Måndag: skola
10,15-12
Tisdag: jobba 10-22, Hells Kitchen
Onsdag: jobba 10-15, Greys Anatomy
Torsdag: skola
12,15-14
Fredag: jobba 10-15, beställa min födelsetårta till jobbet tills den
17:e
Lördag: jobba
17-23
Söndag: Fixa och dona så allt är fint tills gästerna kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0