Hej igen.

Hej bloggen! :P

Ja, det är nästan 2 år sen jag skrev här sist. Det har väl hänt en del. Jag är fortfarande tillsammans med min Johan <3, 5 år nu.=) Vi sålde vår lägenhet på Bergsgatan och köpte hus utanför Fjärdhundra med 4 rok. Där trodde jag aldrig att jag skulle bo. Alla från Fjärdhundra va konstiga, det tyckte vi alla fall när man gick i skolan.=P Jag har målat om taket i hallen (från furu till vitt) och så ska det bli i vardagsrum och kök med, när vi får ork. Vi funderar också på att slopa bastum och göra om badrummet så det blir större och kaklat så klart. Sen blir det väl lite lätt renovering av tvättstuga och sovrum.

Katterna lever livet och får vara ute när dom vill, Stina vill till och med gå ut nu när det regnar som mest.=) Dom har ett eget rum i huset, men det är bara för att vi har inget annt att ställa där inne (förutom all öl). Det ska väl bli nått annat där senare. ;P

Det känns lite konstigt att sitta här och skriva, för jag vet ju att ingen som jag känner vet om att jag har en blogg och kan på så vis inte läsa den heller. Men ibland känns det bra, för jag kan skriva vad jag vill.

Igår så tränade jag och fick en puls på 227. Sen vart det jobb 15-22. Idag ska vi träna kl 16 och sen blir det skolan för min del 18-21, Visma Administration 500. Fredag jobb 10-22 och i helgen vill jag åka till IKEA och Biltema. Det skulle ha blivit tjejkväll på lördag, men det blir ju aldrig som dom säger. Planer ändras och självklart är man den sista som får veta.

Nu ska jag fixa allt till träning och skola. Mellan träning och skolan så hoppas jag att vi hinner ta en liten fika tillsammans.=) Hej då, ses igen snart hoppas jag.

/windmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0