Måndag

Gick upp vid 8,30 för att ringa husläkaren, fick en tid på måndag kl 2. Så får vi se vad som händer. Jag ska kolla min vilopuls innan besöket iaf. Efter det kollade jag på tv och somnade om en stund, sen vart det till att plugga. Tänk vad mycket jag har glömt ändå. Och det finns inget facit heller så jag vet inte om jag har gjort rätt. Det får jag se i skolan på torsdag. Jag ska läsa 45 sidor också, men det tar jag på onsdag eller torsdag. =)

Nu är det dags att dammsuga lite, för att sen komma på vad det ska bli för mat innan vi ska träna. Jag hade ju tänkt att tvätta bilen idag, men det regnar ju bara. Fast nu har det blivit uppehåll. Kanske ska ta chansen att komma ut. Ja, det gör jag.

/windmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0