Söndag

Idag har vi målat kökstaket och det blir ett lager till imorrn innan komvux/husläkaren/träna/räkkryssning. En hel del att göra imorrn. I lördags plockade vi lite på tomten sen in till stan och åt på MAX, träffade några vänner där oxå och handlade. På kvällen va vi till min kusin och spelade spel från kl 21 till 02. Mycket roligt och måste göras igen. :) Fredags jobbade jag som vanligt och sen vart det bara hem för att ta det lugnt.

Vecka 37

Måndag: Komvux 13-14, husläkaren 14-15, träna 15-16,30, räkkryssning 19-21
Tisdag: Jobba 10-21
Onsdag: Träna 13-14, jobba 15-22
Torsdag: Träna 16-17,30, skola 18-21
Fredag: Jobba 10-22
Lördag: Painball 13-15, sen kanske umgås med alla efteråt över middag och bio
Söndag: Fira Johans lilllebror Jonas som blir 15år gammal!=)

Jag skulle vilja åka till Västerås i helgen men får se om vi hinner, kanske träna oxå. Jag har inte hunnit tvätta bilen ännu, men ska nog ta tag i det imorrn.

/windmar

Kommentarer
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-04 @ 18:54:46
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0