Söndag

En dag närmare min födelsedag och jag har fortfarande inte kommit på nått att önska mig. Men det är 2 månader kvar. Kanske ska låta alla köpa vad dom vill, då blir det verkligen en överraskning.=)

Idag har vi vart in till återbruket med gamla kartonger och lite annat. Tog en glass på torget också. När vi kom hem tvättade vi 3 av våra bilar och la kapell över 2 av dom, förberedelse för vintern.

Vecka 37

Måndag: Tvätta bilen, sen träna
Tisdag: Jobba 10-21
Onsdag: Träna, jobba 15-22
Torsdag: Träna, skola 18-21
Fredag: 10-22
Lördag: Träna
Söndag: Ledig

Jag och Johan funderar på att åka utomlands i vinter. Vill till solen. Kanske Thailand. Nu tittar jag på Grey´s Anatomi och ska försöka att plugga lite.

/windmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0